Sesamstraat verhuist!

Sesamstraat verhuist naar Terschuur! In juni gaan wij van start met de expositie ‘ Sesamstraat-Laat je speelgoed staat en schuif gezellig aan!’. Hierin nemen we je mee in de wereld van Sesamstraat, van vroeger tot nu. Op 23 juni zullen wij samen met onze burgemeester, Bert, Ernie, Tommie én special guest Hakim Traidia (bekend van Sesamstraat!) om 10:30 de expositie openen.

Zodra de bewoners van de leukste straat van Nederland hun dozen hebben uitgepakt kun je een kijkje nemen in de slaapkamer van Bert & Ernie, speciale poppenkastvoorstellingen bijwonen, wat meer over de geschiedenis van Sesamstraat te weten komen en nog veel meer leuks ontdekken. Kortom; Sesamstraat verhuist dus laat je speelgoed staan en schuif vanaf juni t/m december gezellig aan!

Houd de komende tijd onze website en socials goed in de gaten voor meer details wat betreft verschillende activiteiten.